Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δευτέρα 23 Μαρτίου 2020

Γράμμα από τον Λεόντιο! 


Γεια σας παιδιά! Είμαι ο Λεόντιος!
Είμαι ένα λιονταράκι 5,5 χρονών και πηγαίνω Νηπιαγωγείο όπως κι εσείς! 
Τώρα όμως πρέπει να μείνω στο σπίτι, όπως όλοι μας, γιατί όπως μάθατε δυστυχώς, ήρθε και στη χώρα μας αυτός ο ιός με την βασιλική κορώνα και, όπως λένε οι επιστήμονες, είναι πολύ επικίνδυνος! 

Αν τον κολλήσεις, σου φέρνει βήχα, πυρετό, πονόλαιμο κι ένα σωρό άσχημα πράγματα που σε κάνουν να μην μπορείς να σηκωθείς από το κρεβάτι σου. Έτσι, έκλεισαν τα σχολεία για όλα τα παιδιά, μικρά και μεγάλα για να μην τον κολλήσουν! Το μυστικό για να μην κολλήσεις είναι
α) να μένεις στο σπίτι σου) 
β) να πλένεις καλά τα χέρια σου 
γ) να παίζεις καλό κρυφτό! 

Κι εγώ μένω σπίτι μου, γιατί θέλω να μπορώ να παίζω, να ζωγραφίζω και να μαθαίνω καινούρια πράγματα όπως όλα τα παιδιά της ηλικίας μου.

Ξέρω πως σας λείπει το σχολείο, η ζωγραφική, οι συμμαθητές σας, τα βιβλία, οι δεινόσαυροι της τάξης, το παιχνίδι στην αυλή, οι  δασκάλες σας και τόσα άλλα… όπως και σ’ εμένα. 
Γι’ αυτό, έχω μια ιδέα! Ζωγραφίστε τί κάνετε τώρα που είστε στο σπίτι, φωτογραφίστε το (με τη βοήθεια της μαμάς ή του μπαμπά) και στείλτε τη ζωγραφιά στο Νηπιαγωγείο με e-mail για να τη δουν όλοι από την ιστοσελίδα του σχολείου!


Να, εδώ με βλέπετε με τα αγαπημένα μου χρώματα, έτοιμο να ζωγραφίσω και να στείλω κι εγώ τη ζωγραφιά μου!


Μένω σπίτι και… ζωγραφίζω!
Με αγάπη, Λεόντιος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.